Głównym celem firmy HemiLab od początku jej założenia było stworzenie systemu do sprawnego i efektywnego zarządzania produktami w obiekcie handlowym, przestrzenią usługowo-handlową oraz miejscami ekspozycji towarów. Szereg analiz biznesowych, znajomość procesów branży retail, oraz konsultacji z przedstawicielami sieci handlowych,a także doświadczenie założycieli spółki umożliwiło powstanie systemu, którego funkcjonalność pozwala zoptymalizować procesy związane z dystrybucją etykiet, a dzięki dodatkowo utworzonym modułom marketingowym i raportowym w znaczący sposób poprawić wyniki sprzedaży w poszczególnych jednostkach handlowych.
Poprzez sprawne połączenie autorskiego, patentowego rozwiązania sprzętowego wspomagającego etykiety tradycyjne oraz etykiety elektroniczne z zaawansowanym systemem do zarządzania produktami w obiekcie handlowym powstało kompletne rozwiązanie, które jest zdolne sprostać wymaganiom klienta przy bardzo korzystnej stopie zwrotu inwestycji.